راه و روش خوب زیستن،۶؛

با نام و یاد خدا و برای خدا.

پندار نیک + گفتار نیک + کردار نیک = زندگی نیک.

راه روش خوب زیستن، ۶؛

جسم کوانتومی؛ هاله ها و چاکرا ها؛

خوب زیستن مستلزم آگاهی و شناخت هر چه بیشتر خویشتن هست.

انسانها علاوه بر جسم فیزیولوژیکی که همان جسم قابل رؤیت و قابل لمس هست، جسم دیگری دارند که از انرژی رقیق تری تشکیل شده و انسان را احاطه کرده است، که بنام هاله ها گفته می شوند. این هاله ها انرژی هایی هستند که در اطراف بدن به صورت لایه هایی وجود دارند، این هاله ها بوسیله یک سری حفره هائی به نام چاکرا به درون بدن وارد شده و با گردش در درون بدن از آن خارج می شوند، و این ورود و خروج بصورت مداوم ادامه دارد، این هاله ها بطور کلی بدن کوانتومی شناخته می شوند، بدن فیزیولوژیکی با هماهنگی و همراهی بدن کوانتومی به زندگی خود ادامه می دهد.

هاله ها؛

هاله ها از لایه هائی تشکیل می شوند، که تعداد این لایه ها عمدتاً چهار لایه هستند ولی بعضی ها تعداد آنها را هفت لایه مطرح میکنند. بنظر می رسد که چهار لایه منطقی تر هست که در کتاب چاکرا درمانی ( درمان از طریق مراکز انرژی ) نوشته شلیلا شارمون وبودو . جی باجینسکی، مطرح شده است

توضیح اینکه؛ کلیه تعریف ها در باره هاله ها و چاکرا ها عیناً از کتاب چاکرا درمانی نقل شده است.

کتاب چاکرا درمانی - درمان از طریق مراکز انرژی

لایه های هاله ها؛

۱ – بدن اتری؛ اولین لایه نزدیک به بدن لایه اتری هست که حدوداً به ضخامت یک اینچ هست و عهده دار نیرو هایی مثل شکل دادن به بدن فیزیکی، انرژی حیاطی و خلاق و تمام حس های فیزیکی است، در عین حال محافظ بدن در مقابل انرژی های منفی و باکتری ها و ویروس ها می باشد.

۲ – بدن اختری؛ بدن اختری که بنام بدن احساسات هم خوانده می شود، عهده دار حسها، احساست و یژگی های شخصیتی است، هاله بدن اختری تخم مرغی شکل است و می تواند تا چندین یارد در بالا و اطراف شخص وسعت داشته باشد.

۳ – بدن ذهنی؛ افکار، اعتقادات، عقل، منطق، کشف و شهود ما همه زاییده بدن ذهنی اند. فرم آن به شکل تخم مرغی است و حجم آن در اشخاص پیشرفته افزوده می شود تا جایی که بدن ذهنی و هاله احساسات با هم در می آمیزند. تابش هاله بدن ذهنی به چندین یارد می رسد.

۴ – بدن روحانی؛ که غالباً بدن علّی ( سببی ) هم نامیده می شود بالاترین فرکانس انرژی را دارد. هاله کسانی که سطح آگاهی روحانی آنها چندان بالا نیست فقط حدود یک یارد اطراف بدن فیزیکی شان را احاطه می کند. ولی هاله اشخاصی که کاملاً به بیداری رسیده اند کیلومتر ها درخشندگی دارد، با تغییر شکل از حالت تخم مرغی به شکل دایره کامل.

بدن روحانی آن بخش الهی وجود ماست که ماندگار می ماند، در حالی که دیگر بدنهای لطیف در طول زمان که شخص از مراحل آگاهی زندگی دنیایی به سطوح اختری و ذهنی فراتر می رود به تدریج از بین می روند.

هاله ها بوسیله یک سری کانالهای نامرعی که نادی نامیده می شونددر جریان هستند، که از طریق این کانالها و چاکرا ها در بدن جریان پیدا می کنند.

در مورد تعدادهاله ها؛ نویسنده دیگری به نام بار بارا آن برنن در کتاب هاله درمانی با دستان شفابخش، این لایه ها را هفت موردمعرفی می کند ولی کل تأکید ایشان هم روی همین چهار لایه می باشد.

حالت هاله ها از کتاب چاکرا درمانی در زیر نشان داده ی شود.

هاله انسان

در مقاله بعدی به چاکرا ها خواهیم پرداخت. انشاءالله.

راه و روش خوب زیستن، 5
راه و روش خوب زیستن،7؛
Facebooktwitterlinkedinmail

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *